رکوردهای گینس سری 1

رکوردهای گینس سری 1

قدبلندترین سگ جهان به نام " نوفا" اهل ایالت آریزونای آمریکا است که با یک متر و 48 سانتیمتر قد توانست نام خود را در گینس ثبت کند. این سگ طی یک هفته حدود 140 پیمانه غذا می خورد و بلندترین سگ جهان است.

 

,ترینها,بلندقدترین,شگفت انگیزترین,جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای جالب، جالبترین ها، مطالب جالب و خواندنی

رکورد های گینس و ترین های جهان,ترینها,رکورد های گینس 2015,جالب ترین ها,رکورد های گینس,ترسناک ترین ها,ترین ها,ترینهای دنیا,بلندترین ها,ترینهای جهان

ترینهای جهان

 

 

 

,ترینها,بلندقدترین,شگفت انگیزترین,جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای جالب، جالبترین ها، مطالب جالب و خواندنی

رکوردهای گینس

 

بلندترین درخت خرما

 

ترین ها

 


بلند قد ترین مرد دنیا

ترینهای جهان

 


بزرگترین پروانه در دنیا

ترینهای جهان

 


بزرگترین موش دنیا

ترینهای جهان

 


بزرگترین گوسفند دنیا

رکوردهای گینس

 


عجیب ترین نوع ساعت که روی ناخن قرار داده میشود

ترینهای جهان

 


بزرگترین گاو دنیا

ترین ها

 


عجیب ترین چشم دنیا با دو عنبیه

ترینهای جهان

 


عجیب ترین ماشین دنیا

ترینهای جهان

 


درازترین خیار جهان را کلر پیرس ( Clare Pearce ) از بریتانیا پرورش داد.این خیار در آگوست ۲۰۱۰ در شهر پیتربورو (Peterborough ) بریتانیا اندازه گیری شده که ۱۱۹٫۳۸ سانتی متر درازای آن بود.

ترینهای جهان

 

بزرگترین شاخ گاو در جهان با محیط ۹۵٫۲۵ سانتی متر متعلق به یک گاو واتوسی آفریقایی به نام لارچ ( lurch ) بود که توسط جینیس ولف ( Janice Wolf ) آمریکایی در گاسویل ( Gassville ) ایالت آرکانزاس ( Arkansas ) نگهداری می شد.

ترینهای جهان

 

بزرگترین پیچ گوشتی جهان متعلق به توماس بلک تورن ( Thomas Blackthorne ) از بریتانیا می باشد که دسته آکریلیکی آن دارای ۱۹٫۵ سانتی متر پهنا و ۵۰ سانتی متر درازا می باشد.همچنین میله فولادی آن دارای ۲۵ میلیمتر ضخامت و تا ۵۱ سانتی متر نیز جلو می رود.درازای نهایی آن ۱۰۱ سانتی متر می باشد.

رکوردهای گینس

 

چاد فل ( Chad Fell ) در ۲۴ آوریل ۲۰۰۴ در دبیرستان دبل اسپرینگ در وینستون کانتی ( Winston County ) آلاباما (Alabama ) در آمریکا توانست یک حباب آدامس به قطر ۵۰٫۸ بدون کمک از دستانش باد کند.

ترینهای جهان

 

بزرگترین پوتین هایکینگ جهان با ۷٫۱۴ متر درازا، ۲٫۵۰ متر پهنا و ۴٫۲ متر بلندا توسط شوح مارک ( Schuh Marke ) در (Hauenstein ) آلمان در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۶ معرفی شد.

ترین ها

 

خانم کتی یونگ ( Cathie Jung ) متولد ۱۹۳۷ آمریکا با بلندای ۱٫۷۲ متر و دور کمری ۳۸٫۱ سانتی متر که ۱۵ بار اندازه گیری شده است هم اکنون دارنده باریک ترین کمر در جهان می باشد.

ترینهای جهان

 

قارچ سپید دنبلان ( White Truffle ) با نام دیگر ( Tuber magnum pico ) گرانترین قارچ خوراکی جهان است.قیمت هر کیلو از این قارچ به بیش از ۳ هزار دلار می رسد.این قارچ ها تنها در نواحی پیمونت ( Piedmont ) ، املیا رومانیا ( Emilia-Romagna ) ، توسکانی ( Tuscany ) و مارکه ( Marches ) ایتالیا و همچنین در شبه جزیره ایستریا ( Istrian peninsula) در کرواسی یافت می شوند.این قارچ ها زیرزمینی هستند و تنها با کمک سگ های آموزش دیده می شود مکان این قارچ ها را پیدا کرد.

ترینهای جهان

 

آقای فن ویپنگ ( Fan Weipeng ) از چین،۱۰۲ کاسه را در یک برنامه تلویزیونی به نام ( Lo Show Dei Record ) در میلان ( Milan ) ایتالیا با یک انگشت در یک دقیقه در ۱۱ آوریل ۲۰۰۹ شکست و این رکورد را از آن خود کرد.

رکوردهای گینس

 

بزرگترین تخم یک پرنده زنده را یک شترمرغ در مزرعه ای متعلق به کرستین و گونار سالین ( Kerstin and Gunnar Sahlin) از شهر  بورلنیه ( Borlänge ) سوئد، در ۱۷ می ۲۰۰۸ گذاشت که وزن آن به ۲٫۵۸۹ کیلو گرم می رسد.

رکوردهای گینس

 

تایسون تورک ( Tyson Turk ) و کریس الیوت ( Chris Elliot ) از استودیو مد بدن تایسون تورک ( Tyson Turk Body Mod Studio ) ، توانستند در مدت ۷ ساعت و ۴۶ دقیقه ، ۳۹۰۰ سوراخ روی بدن ایجاد کنند.آن ها این کار را در شهر آیروینگ ( Irving ) در ایالت تگزاس ( Texas ) آمریکا در روز ۹ ژولای ۲۰۱۱ انجام دادند.این دو در گذشته نیز رکورد ۳۱۰۰ سوراخ را ثبت کرده بودند که در خلال تبلیغ برای استودیوی جدید خود تلاش کردند این رکورد را بیشتر کنند.

ترین ها

 

کوچکترین سگ زنده جهان که یک سگ مو بلند ماده و از نژاد سگ های شیهواهوا ( Chihuahua ) می باشد بو بو ( Boo Boo ) نام دارد که در ۱۲ می ۲۰۰۷ اندازه گیری شد و بلندای آن ۱۰٫۱۶ سانتی متر بود.خانم لانا السویک ( Lana Elswick) از ریسلند ( Raceland ) در ایالت کنتاکی ( Kentucky ) آمریکا از این سگ کوچک نگهداری می کند.

رکوردهای گینس

 

بزرگترین و سنگین ترین سکه طلای جهان به وزن ۱۰۰۰ کیلو 

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس

رکوردهای گینس

 

 

 

دختری که با نام زیباترین دختر دنیا نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس

ترینهای جهان

 

 

 

کوچکترین ماشین ساخته شده توسط پری واتکینز با 41 سانتیمتر ارتفاع و 51 اینچ طول و 26 اینچ عرض

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس

ترینهای جهان

 

 

 

زیباترین لبخند دنیا متعلق به این کودک یکسال و هفت ماهه است

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس

ترینهای جهان

 

 


رامجیت راگهو یک پیرمرد ۹۴ ساله هندی که با همسر ۵۹ ساله خود در شهری
از ایالت هاریانا زندگی می کند،با به دنیا آمدن نوزاد پسر خود،پیرترین پدر دنیا می باشد.

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس

ترینهای جهان

 


این مادر بزرگ ۸۵ ساله پیرترین ژیمناستیک باز دنیاست 

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس

رکوردهای گینس

 

 

 

جوانترین مدرس کالج جهان یک پسر بچه ۸ ساله هندی میباشد

ترین های دنیا در رکوردهای گینس + عکس

ترینهای جهان

 

زندگی با یک گلوله در سر
سال 1917، «ویلیام لاولیس» فقط هشت سال داشت که برادرش با اسلحه ای که متعلق به پدرشان بود به طور ناخواسته به سر او شلیک کرد. در این حادثه چشم چپ ویلیام نابینا شد و پسرک شنوایی یکی از گوش هایش را برای همیشه از دست داد.

 
با تلخ ترین رکورد های گینس آشنا شوید (عکس)

ترین ها

ویلیام بارها برای مداوا به بیمارستان رفت اما هیچ وقت پزشکان قبول نکردندکه گلوله را از سر ویلیام خارج کنند. آنها می ترسیدند که مبادا او از این عمل جراحی جان سالم به در نبرد. ویلیام 94 سال گلوله را در سرش داشت و مثل همه مردم زندگی عادی داشت. وی زمانی که به مدرسه می رفت مثل هم سن و سال هایش ورزش می کرد، او هم مثل همه مردم ازدواجکرد و صاحب فرزندنیز شد.
 
او پس از بازنشستگی شروع به جهانگردی کرد. به گفته پزشکان معمولا افرادی که چنین اتفاق هایی برای آنها می افتد، در طول زندگی دچار تشنج و عوارض دیگر می شوند اما ویلیام دچار هیچ یک از این عوارض نشد و رکورد طولانی ترین زندگی سالم با یک گلوله در سر را به خودش اختصاص داد.

 

نجات از سریع ترین تصادف تاریخ
«دونالد کامپل» به ماجراجویی علاقه زیادی داشت و در این زمینه رکورددار بود. او صاحب هشت رکورد سرعت در آب و خشکی بود. سپتامبر 1960 او سوار خودروی افسانه ای خود که «بلوبرد» نام داشت شد تا رکورد جدیدی در سرعت به ثبت برساند. دونالد با سرعت 579 کیلومتر در ساعت در حرکت بود که کنترل اتومبیلش را از دست داد. اتومبیلی که دونالد راننده آن بود با چنین سرعت بالایی واژگون شد و تبدیل به آهن پاره ای شد.

با چنین تصادفی همه تصور می کردند دونالد جان خود را از دست داده است اما چون او خود را به صندلی راننده منحکم بسته بود زنده ماند. در این سانحه، چندین نقطه از بدن آقای سرعت بریده شد، کبودی هایی روی دست و پایش ظاهر شد و همچنین جمجمه اش از جای رویش مو شکست اما با اینحال او زنده ماند.

زندگی بدون غذا
سال 1991، جیمز اسکات به هیمالیا رفت و مسیری به نام گوساینکاند را برای راهپیمایی انتخاب کرد. اودر این راه برفی گرفتار شد و مسیر را گم کرد. به گزارش ایران ناز جیمز نه وسیله روشنایی داشت و نه غذای کافی، در کوله پشتی جیز به غیر از دو تکه شکلات، یک جفت جوراب و کیسه خواب چیز دیگری به چشم نمی خورد. او 43 روز در مسیر برفی و هوای سرد سرگردان بود و فقط برف می خورد تا اینکه بالاخره نجات یافت.
 

با تلخ ترین رکورد های گینس آشنا شوید (عکس)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 فروردين 1395برچسب:رکوردهای گینس ,رکورد,رگینس,ترین ها,علمفا,عجیب,,

] [ 16:37 ] [ aidin ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه